Coaching doelgericht op de automobielsector en de vereisten van het merk

HEBi benadert de ondersteuning van uw dealers zonder nooit de nauwe band tussen de volgende drie elementen te vergeten:

  • De klanttevredenheid ;
  • De betrokkenheid van de medewerkers ;
  • Het bedrijfsresultaat.

Eén enkele klanttevredenheid doorheen alle diensten van een garage

Ondanks dat de meeste garages rond drie entiteiten (verkoop, werkplaatsreparatie en onderdelenverkoop) georganiseerd zijn, is de klantervaring sowieso uniek. Ze is onderhevig aan deze drie entiteiten zonder enige onderscheiding.

Breng personeel samen voor een gemeenschappelijk doel

Wetende dat er voor de klant maar één garage is met zijn favoriete merk, stelt HEBi alles in zijn werk om het personeel van de drie entiteiten het gevoel te geven dat ze deel uitmaken van hetzelfde team. Een team gericht op één doel : klanttevredenheid.
.

Ondersteunen van de managers van de autodealer

Het beheren van een garage is een delicate en zware taak. Het vereist operationele en menselijke managementvaardigheden.

HEBi is sterk aanwezig op het veld en biedt dealers persoonlijke ondersteuning via verschillende tools zoals :

  • Opleidingen voor de verkoop, het management, de prospecting, het onthaal… ;
  • Het delen van nuttige informatie om een merkactie correct uit te voeren ;
  • Het verstrekken van IT-tools teineinde taken te verlichten ;
  • De Insights Discovery-test om de relationele efficiëntie te verbeteren ;
  • Kennis delen over good practices voor het installeren van een nieuwe garage, de verkoop en de naverkoop.om de relationele efficiëntie te verbeteren

Ondersteunen van de managers van de autodealer

  1. Legt de projectdoelstellingen uit aan het personeel
  2. Bereidheid om werkwijzen op elkaar af te stemmen
  3. Verbeteren door van anderen te leren (positieve en constructieve aard van de aanpak)
  • Wie doet wat (monteur, voorman, receptioniste,…)
  • Hoe iedereen zijn taken uitvoert (werkwijze, planning,…)
  • Verbeterpunten (aanmoedigen van suggesties)
  • Aanvaarden van nieuwe methoden
  • Gedragswijziging
  • Correcties aanbrengen ten gevolge van nieuwe elementen (obstakels)
  • Betrokkenheid bij alle verandering
  • Iedereen past de nieuwe processen toe
  • Managers zorgen voor een goede opvolging
  • Analyse van de resultaten maakt continue verbetering mogelijk